HTML

χάρτης

Friss topikok

  • térképesember: Tobbfelekepp is leirjak ezt mostanaban vegulis. Peldaul ha az allam atyaskodik, szuksegszeruen inf... (2012.01.14. 15:28) Amikor tul nagy az allam
  • térképesember: Felreertheto voltam. (2012.01.14. 15:24) Allamcsod, dedukcio

Archívum

2012.01.14. 15:46 térképesember

Utalni valakit valamiert

Címkék: alapvetes

Ha en utalok valakit, annak mindig oka van. Habar utalok, nem vagyok rossz ember, mert az utalatom mindig, kivetel nelkul, igazsagos. Az illeto csal, lop, hazudik, tehat rossz ember, vagy goromban viselkedik, gogos stb.

Ellenben ha engem utalnak, az tobbnyire igazsagtalan es olyannyira erthetetlen, hogy talan nyers gonoszsagbol fakad. Pikkel ram a tanar, piszkal a fonokom, utalnak, mert magyar vagyok, mert no vagyok, mert ferfi vagyok, utalnak, mert MSZP-s vagyok es mert fideszes vagyok. Ok nyilvanvaloan rossz emberek.

Az emogott meghuzodo ket implicit felteves:

  1. A tobbi ember olyan, mint en: tud utalni masokat.
  2. A tobbi ember mas, mint en: tudnak igazsagtalanul utalni. (Maskepp: tudnak gonoszak lenni.)

Plusz egy: noha masok nem mindig, en tudom, mi igazsagos, mi igazsagtalan. Ervenyesek ezek a feltevesek? A tobbiek valoban mind rossz emberek?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://khartesz.blog.hu/api/trackback/id/tr853545496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása